تکنيک هاي شادي دو نفره

شادي و مهر

اجتماعی ‘اطلاع رسانی به جوانان شادی آفرین و کار آفرین

 

همسران
تکنيک هاي شادي دو نفره
خراسان - مورخ شنبه 1390/09/05 شماره انتشار 17991
دوران عقد خود را به خاطر بياوريد. چقدر با يکديگر بيرون مي‌رفتيد؟ الان چطور؟ اگر ممکن است هفته‌ها بگذرد و با هم براي تفريح و خوش گذراندن فعاليتي را انجام ندهيد، مواظب رابطه‌تان باشيد!
دست به کار شويد و حداقل يکي از کارهاي زير را انجام دهيد. الان نمي‌شود؟ حداقل برنامه‌اش را بريزيد!
فهرستي از فعاليت‌هاي لذت بخش تهيه کنيد. اين ليست مي‌تواند فعاليت‌هاي بسيار ساده‌اي مانند درست کردن يک کيک شکلاتي باشد. مهم اين است که اولا هر دو نفرتان به اين کار علاقه داشته باشيد و دوما اين کار را در کنار هم انجام دهيد.
با هم قرار بگذاريد که در طي يک هفته آينده چه کسي مي‌تواند نفر ديگر را در مورد چيز خوشايندي غافل گير کند. تمام تلاش تان را بکنيد که شما برنده اين مسابقه باشيد.سعي کنيد ايده‌هاي خلاقانه ساده و کم هزينه اي مطرح کنيد،مثل چه کسي ديگري را بيشتر مي‌خنداند؟ هر کسي 10 دقيقه فرصت دارد تا همسرش را بخنداند. اگر يک آقا همسرش را آرايش کند، خانم چه شکلي مي شود؟ هر کسي بايد چشمان خود را ببندد و از بين کلي لباس که با هم قاطي شده‌اند، سه تا لباسي را که دستش به آن ها خورد بيرون بکشد و بپوشد. شايد دوست داشته باشيد که از اين تيپ جديد همسرتان چند تا عکس يادگاري هم بگيريد تا هرقت به آن ها نگاه مي‌کنيد از خنده روده بر شويد.توجه داشته باشيد که هدف لذت بردن است، نه برنده شدن و نه مثلا کيفيت کيکي که مي‌پزيد. بنابراين سخت نگيريد و فقط به اين فکر کنيد که اگر چطور آن فعاليت را انجام دهيد به هردوي شما بيشتر خوش خواهد گذشت.
رابطه شما در ازدواج مانند يک درخت است. اگر مي‌خواهيد درخت زندگي تان شاداب و سرزنده باشد بايد به آن رسيدگي کنيد: به طور منظم به آن آب بدهيد، هرسش کنيد، کود مرغوب به پايش بريزيد و در صورت لزوم سم پاشي‌اش کنيد. براي داشتن يک ازدواج شاد بايد به غير از درآوردن پول و رسيدگي به کارهاي منزل زماني را به فعاليت‌هاي لذت بخش دو نفره اختصاص داد. فقط شما دو نفر!
حتي اگر فرزند کوچکي داريد، از يک نفر خواهش کنيد هفته‌اي يک بار فرزند شما را براي مدت 3 الي 4 ساعت نگه‌داري کند تا شما و همسرتان زماني را براي بيرون رفتن با هم داشته باشيد.
مليحه سالاري- مشاور ازدواج

tozihat

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در شنبه 5 آذر 1390برچسب:تکنيک ها, شادي, دو نفره,ساعت13:14توسط علی پورباقر | |